تحقیقات نشان میدهد برخی نوشیدنی های رژیمی با وجود تبلیغات فریب دهندهشان تهدید جدی برای سلامت بدن محسوب میشوند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند که خطر مصرف نوشابه های رژیمی کمتر از نوشابه های عادی سرشار از قند نیست و می تواند به همان اندازه باعث ابتلا به انواع بیماری ها شوند. ازجمله بیماری هایی که در اثر خوردن نوشابه های رژیمی در افراد ایجاد می شود می توان بیماری های قلبی، سکته مغزی، دیابت، سندرم متابولیک، فشار خون بالا و افزایش وزن را نام برد. ماده مخدر فوق العاده مرگبار در برندهای مشهور نوشابه شرکت کوچولوهای کلاس اوّلی من ...
ما را در سایت کوچولوهای کلاس اوّلی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 6:10